tineridelanganoi

tineridelanganoi va deveni in curand nicaionel

Din timp în timp cădem mai jos

de Nica Ionel

M-am depărtat de rostul meu

Din timp în timp căzând mai jos

De la chemarea ce-am primit

Să fiu candela lui Hristos.

 

M-am dus prin văi, prin maluri negre

Mai ros de negură și tină

Dorind o viață mai ușoară

Am strîns în pumn doar jar de vină.

 

Din câte haruri mi-a adus

Solia Cărții Sale sfinte

Spre-a cugeta și împlini

Doar gândul Lui cu gând cuminte,

 

Nu mi-a rămas decât povara

C-au fost, și eu le-am risipit

Când fermecat de-a lumii vechi tablouri

La colțuri vinovate-am zăbovit.

 

M-am depărtat de rostul meu

Din timp în timp căzând mai jos

Și-acuma plâng lângă altarul stins

De dorul Domnului Hristos.

 

O, Doamne ia-mă înc-odată

Și pălămidă și neghină și cîte-acum mai sunt,

Și spală-mă cu apa înoirii

Să fiu din nou icoana unui sfânt.

 

Din nou sărutul Tău să-l simt

Pe pleoapele de plâns udate

Să-ți multumesc de noul legămînt

Ce m-a făcut cu cerul frate.

 

O frați ai mei să ne trezim;

Din timp în timp cădem mai jos

Și dacă astăzi nu ne-oprim

Rămânem fără de Hristos.

 

Rămânem fără de speranță

C-un suflet sterp și găunos

De-ngăduim la lucruri mici

Ca să ne ducă tot mai jos.

 

De astăzi dac-am fi în stare

Să spunem stop! ne pocăim;

Vom fi parfum din sfînta slavă

Ce peste toți îl răspândim.

 

Vom fi cunună, vom fi soare,

Vom fi, ce Domnul ne-a creat să fim,

Un curcubeu de legătură

Spre dimineața ce-o iubim.

 

scrisă spre slava lui Dumnezeu la data de 25.06.2017.

 

 

Iunie 25, 2017 Posted by | Versuri crestine | Lasă un comentariu

   

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor