tineridelanganoi

tineridelanganoi va deveni in curand nicaionel

Renunț la scuze

de Nica Ionel

scrisă la data de 22 Mai 2017.

 

 

Din scuze nu-mi mai fac o-mpărăție

Și nici din vise un regat

În clipele cât mi-a rămas o conștiință vie

Pledez profund ca vinovat.

 

Pe mâini, eu n-am amprenta unui sfânt

Și nici înalte etici moraliste;

Dintre unghere adun bucăți dintr-un veșmânt

Strivite, negre, ponosite.

 

E-aproape șters dar se mai vede

Pe-alocuri scris numele Tău,

De n-ar fi el poate c-aș crede

C-al meu strămoș e-un cimpanzeu.

 

N-am aripi albe ca de înger

Dar totuși nu sunt animal

Și dac-acum mă frâng în ger

Și-mi zic că ăsta-i un spital,

 

Din scuze nu-mi mai fac o-mpărăție

Iehova este Nume și Regat

Iar eu aleg ca să mă sting în conștiință vie

Și-apoi (…) din praf m-am ridicat.

 

Neroade mâini și conștiințe

M-ar trage iarăși înapoi, spre ele ca să vin,

Atâtea vechi himere cunoștințe

Mă strâng mai tare și mă țin.

 

Și nu-mi caut scuze să rămîn;

Din ele nu-mi clădesc o-mpărăție;

Bagajul meu e pregătit și plec

Iar destinația mea e pură veșnicie.

Mai 23, 2017 Posted by | Versuri crestine | Lasă un comentariu

   

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor