tineridelanganoi

tineridelanganoi va deveni in curand nicaionel

Din toate Doamne, tot.

de Nica Ionel.

Sunt mlaștini hâde,

sunt balauri

Și vis

Și dor

Și-n toate viață;

Pe ramuri stau și cântă grauri

Iar eu Te-aștept de dimineață.

 

Amestecat se-ntrepătrund

Și  zi și noapte,

Greu

Și-ușor,

Mult și puțin.

Sunt strigăte și șoapte

Ce-n mine mai năvalnic vin.

 

Din toate eu culeg tot mai atent;

Din vis real

Sau tot ce-acum

Mă înconjoară,

Mă suprimă;

Discernământul să îmi fie mal

Iar firea singura mea crimă.

 

Sunt mlaștini hâde,

Sunt balauri

Și vis

Și dor

Și-n toate viață;

Prin toate câte-mi par doar valuri

Vâslesc înspre eterna dimineață.

 

Și Doamne în acest decor

Pe unde pașii mei mai vin,

Prin câte sunt

Și câte am

Și câte pot;

Spre Tine Doamne eu închin

Din toate, pretutindeni, tot!

(scrisa spre slava Domnului la data de 03.03.2017).

Martie 3, 2017 - Posted by | Versuri crestine

3 comentarii »

  1. Superb. Mulțumesc pentru material

    Comentariu de dininimapentrutine | Martie 3, 2017 | Răspunde

  2. multumesc frate, ne mai incantati in aceasta vreme grea de asteptare ,in imprejurari tot mai apasatoare,
    har, din destul.

    Comentariu de COSTISANU VETA | Martie 4, 2017 | Răspunde

  3. Frumos spus „omorarea firii singura crima”

    Comentariu de gotraian | Martie 4, 2017 | Răspunde


Lasă un răspuns

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

