tineridelanganoi

tineridelanganoi va deveni in curand nicaionel

Am dreptul

de Nica Ionel

Am dreptul la fericire,

Când din moarte a-nviat Răsăritul

Să dea lumină în cosmosul din mine;

Cu tine, cu alții, am dreptul

Să fiu și eu, să fii și tu, fericitul.

 

Am dreptul să cer a fi mai presus

De-orice înger; când mai prejos decât tot

Hristos se făcu pe un lemn;

Din biciul furtunii să renască viața

Iar eu, să doresc, să cred și să pot.

 

Am dreptul la zâmbet

Mai mult, mai întreg și smerit,

Când solii ale harului îmi spun din Cuvânt

Ce nimeni din demoni nu poate primi,

Că cerul mi-e casă și-n el sunt primit.

 

Am dreptul la fericire,

Dar pentru Tine las orice drept;

Părinte, când ești Tu în mine,

Nimic mai de preț eu nu am,

Nimic mai presus  nu aștept.

Scrisă la data de 07.12.2016.

Decembrie 7, 2016 - Posted by | Versuri crestine

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

