tineridelanganoi

tineridelanganoi va deveni in curand nicaionel

Când gânduri negre se framanta în launtrul meu…atunci Doamne, într-un chip hotărât de tine se naște o mângâiere…CREȘTINILOR RUGAȚI-VĂ!! – Elogiu adus rugăciunii!!

Mă ascund în brațele Tale, brațe ale rugăciunii, căci nimic nu mă împlinește mai mult decât respirația Ta în nările mele. Căci ce altceva este rugăciunea decât aerul parfumat al cerului dăruit vasului de pământ?!

Uneori singurătatea lăuntrică pe care o resimt datorită faptului că mă simt neînțeles, nesusținut, mușcă din mine ca și un lup înfometat din pradă. Sunt slab, atât de slab că orice vânt îmi îndoaie tulpina firavă, dar cu toate acestea sufletul meu e liniștit la gândul că sunt „slabul” Tău. Nimic nu este mai odihnitor decât a ști că în ciuda neputințelor mele aparțin unui Dumnezeu atotputernic care mă înțelege și mă primește. Și acum aș vrea să spun câteva cuvinte despre această certitudine că sunt ascuns cu Hristos în Dumnezeu. Să luăm de exemplu viața cotidiană; mediul în care trăim ne impune modul său de viață. Viața în munte cere alte condiții la care să te acomodezi decât viața de la câmpie. Pe când viața în sălbăticie este o neîncetată luptă de supraviețuire. Aceasta e lumea în care înotăm – o pădure tropicală sălbatică care adăpostește sub crengile ei atrăgătoare o mulțime de șerpi otrăvitori. Și totuși a fi în Hristos e ca și atunci când dispui de o imunitate inpenetrabilă pe care nici o otravă de basilic nu o poate neutraliza. Aceasta e realitatea care arată un suflet așezat în palmele lui Dumnezeu. Trăirea care gustă din aceiași respirație cu Dumnezeu – dar care nu își arogă dumnezeirea Lui în natura proprie ci doar în caracter – oferă certitudinea că aparțin lui Dumnezeu și nu acestei lumi. Într-un cuvânt această trăire duhovnicească se pronunță RELAȚIE.

Trăim într-un veac al relațiilor însă tragedia este le zidim strâmbe de parcă am fi niște constructori beți. Edificiul nostru nu are cum să reziste pentru că nu are substanță și pentru că mortarul folosit este cel al ambițiilor și egoismului personal. Cu adevărat ceea ce împlinește se numește RELAȚIE însă una care îți așează eul pe rugul arderii depline, care te aruncă în cenușa smereniei și care se înaltă drept către cer prin mijloacele harului iar nu prin bârnele slabe și neputincioase ale faptelor mele bune.

Mă ascund deci în brațele Tale Doamne căci vreau să respir aerul pe care pământul nu-l posedă, lumea nu-l are și fără de care viața mea s-ar stinge irecuperabil pierdută în focul gheenei.

Creștinilor, RUGAȚI-VĂ!

Noiembrie 9, 2016 - Posted by | Devotionale si meditatii

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

