tineridelanganoi

tineridelanganoi va deveni in curand nicaionel

Albumul vieții

 

Când prima poză în album

Mi-a arătat venirea,

S-au bucurat părinți, vecini

De darul care l-a făcut Iubirea.

 

Crescând apoi am completat

Albumul vieții mele

Și-atâtea poze-am așezat

Cu clipe dulci, cu clipe grele.

 

Mi-au înflorit în primăveri

Toți merii florile să-mi deie

Și-atât parfum al tinereții

Îmi vrură pasul pe alee.

 

Și n-am știut că-ntr-un album

Nu-s numai meri și flori și soare,

Căci pe la colțuri sub ungher

Sunt cruci c-o viață care moare.

 

Sunt doruri care te străpung,

Sunt Iude care te sărută;

Sunt clipe când ai vrea să strigi

Și parcă ești o oaie mută.

 

Sunt poze care niciodată

N-ai vrea să le mai vezi căci dor

Și prins de răul păsărar

Te vezi cu gâtul sub topor.

 

 

Când pui o poză dragul meu

Tu roagă-te să ai putere

Să faci din viața ta albumul

Pe care Dumnezeu îl cere.

 

Și când pe ultima ta filă

Ți se va scrie necrologul,

Să spună toți că-n viața ta

S-a împlinit tot decalogul.

 

Iar decalogul e iubirea

De Dumnezeu și de aproape;

Când tu-i săruți prin Dumnezeu

-Și Dumnezeu te va chema-

Ca să-i rămâi aproape.

 

Și-apoi pecetluit pe veci

După mormânt, urma-vei drumul;

Vei fi în slavă cu Hristos

Căci ți-ai desăvârșit albumul!

 

Iulie 19, 2016 - Posted by | Versuri crestine

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

