tineridelanganoi

tineridelanganoi va deveni in curand nicaionel

† Florin Ianovici – Am fost ținta unor calomnii și defăimări incalificabile

În ultima lună am fost ținta unor calomnii și defăimări incalificabile. Tăcerea mea se datorează faptului că s-a decis întrunirea Comitetului Executiv al Cultului Creștin Penticostal, care să judece această situație, mâine, în data de 8 martie.

După această ședință voi prezenta public punctul meu de vedere asupra înregistrării care circulă, în care voi dezvălui motivația acestei înscenări, a protagoniștilor ei și cine stă cu adevărat în spatele acestui atac mizerabil. Voi publica declarațiile, doveziile scrise și probele pentru acest caz.

Florin Ianovici

http://newsnetcrestin.blogspot.ro/2016/03/florin-ianovici-am-fost-tinta-unor.html

Martie 7, 2016 - Posted by | Anunțuri din slujire

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

