tineridelanganoi

tineridelanganoi va deveni in curand nicaionel

Mina Ianovici – Răspuns privind acuzaţiile aduse lui Florin Ianovici

CrestinTotal.ro

Întrucât în ultimele zile soţul meu, Florin Ianovici, a fost denigrat grosolan pe net, iar unii şi-au permis să vorbească în numele meu, analizându-mi poeziile într-un mod în care nu ştiu dacă prevalează răutatea sau prostia, mă văd nevoită să spun câteva cuvinte pe această temă.
Eu şi soţul meu ştim de acest material audio încă de acum aproape 3 ani, când a fost ticluit şi înregistrat cu scopul de a fi folosit de oameni care se pretează dureros la aşa ceva.
Cea care spune o poveste învăţată, pe care nu şi-a asumat-o niciodată, nu a recunoscut-o niciodată, nu este decât un pion. Importanţi sunt „greii” din spatele ei, care au pus-o să spună ceea ce a spus, cei care au încercat şi încearcă să îşi rezolve pe seama ei diverse ambiţii.
Deşi cunosc firul real al acestei făcături destul de amănunţit şi interesele din spatele ei, împreună cu Florin…

Vezi articol original 327 de cuvinte mai mult

Februarie 23, 2016 - Posted by | Amestecate

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

