tineridelanganoi

tineridelanganoi va deveni in curand nicaionel

Un mesaj cutremurător: M-am săturat să mi se spună că islamul este religia păcii

Pastor Ciprian Barsan


Bill Cosby este unul din cei mai mari actori americani in viata. A ajuns la varsta de 74 de ani, cand se poate mandri cu o avere deloc de neglijat, insa tocmai acel lucru ii aduce un set de nemultumiri vis a vis de modul in care este tratat. Intr-un mesaj transmis publicitatii Bill Cosby se plange ca a obosit, ca este satul sa i se ceara bani pentru diverse cauze, cu care el nu este de acord. Declaratia lui estesurprinzatoare.
Bill Cosby: „Am 74 de ani. Am lucrat din greu de la 17 ani, in afara de o scurta perioada de timp, in anii ’50, cand am fost in armata. In afara de perioadele cand am fost bolnav, am lucrat 50 de ore pe saptamana si nu mi-am luat concedii de boala timp de 40 de ani. Am reusit sa castig salarii rezonabile, dar n-am avut mosteniri si prin…

Vezi articol original 600 de cuvinte mai mult

Decembrie 31, 2015 - Posted by | Amestecate

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

