tineridelanganoi

tineridelanganoi va deveni in curand nicaionel

Samy Tutac: DOMNULE PREȘEDINTE IOHANNIS NU-MI PERMIT SĂ VĂ SOMEZ…

CrestinTotal.ro

DOMNULE PREȘEDINTE IOHANNIS NU-MI PERMIT SĂ VĂ SOMEZ…Dar îmi permit să vă cer ceva….Niciodată nu v-am cerut nimic până acum. Și nici nu intenționez să cer pentru mine sau familia mea. Am cerut în schimb altora să vă susțină în rugăciune, să vă voteze și să aibă încredere în dumneavoastră. Și o voi face în continuare, deoarece am convingerea că Dumnezeu, în providența Lui, a hotărât să fiți Președintele României, într-o perioadă dificilă pentru națiunea noastră. Domnule Președinte, anul acesta ne-am apropiat cu inimile îndurerate de Sărbătoarea Nașterii lui Cristos. Drama familiei Marius și Ruth Bodnariu, despre care ați fost informat, este drama națiunii noastre. V-am ascultat mesajul de Crăciun de câteva ori și pot spune că accentul pe familie m-a impresionat profund. Dar, Domnule Președinte, avem nevoie de „un pas mai departe.” Cei cinci copii frumoși ai familiei Bodnariu, cetățeni ai României, răpiți de o organizație cu ideologie nazistă…

Vezi articol original 161 de cuvinte mai mult

Decembrie 27, 2015 - Posted by | Amestecate

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

