tineridelanganoi

tineridelanganoi va deveni in curand nicaionel

Ruga sufletului sincer

 

 

da-mi iarași Tu lumină lumina s-o-nțeleg

sriptura pas cu pas să o străbat agale

Și-n adevărul Tău mă lasă om întreg

Spre-a nu m-abate vreodată de pe cale.

 

dă-mi iarăși bucuria sublimă și cerească

umbrită și cernută în ciurul suferinței

să-mi fie tot mai falnic stejar ce stă să crească

Când Tu mă legeni Doamne în poalele credinței.

 

dă-mi iarăși orizontul privirilor curate

să mă pătrundă zarea ierusalimului de sus

și-n duh să strig de dor așa ca dup-un frate

Ierusalime ia-mă să fiu lângă Isus.

 

Pe lângă acestea Doamne dă-mi focul misiunii

Să seamăn și să secer ca Rut de altă dată

Cu-aceiași simplitate ce-o-aveau în piept străbunii

ce te-au slujit pe Tine curați și fără pată.

 

Și dă-mi o cupă plină, măsura-ndestulării

să nu mă prindă firea înfometat de lume

ci Duhul sfânt în mine s-așeze toți fiorii

ce-s demni de-a fi trăiți purtându-Ți al Tău nume.

 

dă-mi iarăși eu te rog din toate câte crezi

că am nevoie  ca să am ca mărturie pentru toți

din toate fă-mi tu Doamne o salbă de dovezi

că Tu ești sfânt și drept și toate tu le poți

 

și până-n clipa-n care pământul se desface

și-om auzi strigarea: Hristos, acum revine;

să stăpânească-n noi  prezența Ta în pace

și dă-mi Hristoase, să gust mai mult din Tine!!

Decembrie 9, 2015 - Posted by | Versuri crestine

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

