tineridelanganoi

tineridelanganoi va deveni in curand nicaionel

Nu stiu, e seară…

DE NICA IONEL.

Nu stiu, e seară și sufletu-i pustiu

Iar chipul din oglindă mă-ntreabă

De-s mort sau de sunt viu

Și-am adunat povara drept podoabă.

 

Nu știu, ca să răspund în taină

Dacă sunt lepădat sau doar căzut

Ascuns in zdrentea mea de haină

Mă  înfior de-al sufletului trist sărut.

 

Și stau sau sper sau strig în mine

Isuse, curcubeu etern și rază

Mai lasă o fărâmă pentr-un câine

Și fă-mi iar noaptea o amiază.

 

Da, sunt dintre neamuri, un păgân

Un ros de viermi  în conștiință

Dar Doamne a-toate Tu Stăpân

Cu-al Tău cuvânt adu-mă spre ființă.

 

Și lasă-mi umbra cea mai neagră

Și tot ce-a reușit ca să mă spurce

În cioburi sute să se spargă

Și-n veci să nu coboare de pe cruce.

 

Nu știu, atât de multe taine

Dar primii pași îi fac și cred în Tine

Și mă îmbraci cu alte haine

Și aștept veacul lcare vine…

 

Ce tristă este viața fără de Hristos

Ascuns în hăul remușcării

Dar fă un pas, smerit, sfios

Și-aruncă-te în brațele capitulării.

 

Hristos te va conduce spre liman

spre dimineața ce n-o ai

Pe brațul  blândului Samaritean

în suflet vei simți că-i rai

 

Și-apoi când ultima cortină

Se va scunde ca umbra unui vis

L-a-cel examen de rutină

Ți se va spune: ești admis!

 

și-atunci în sala marelui tău test

vei întelege clar și nendoios

că scrisul notei  e sublim, celest

E-un zece roșu și curat –

Semnat cu sânge de Hristos!

Decembrie 4, 2015 - Posted by | Versuri crestine

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

