tineridelanganoi

tineridelanganoi va deveni in curand nicaionel

POEMUL OMULUI CU INIMA REA

de Nica ionel

Doar eu pribeag și-o cucuvea

Am mai rămas acum de pază

Să-mi fac așa inimă rea,

De parc-aș fi-n amiază…

………………………….

Și totuși este miez de noapte

Iar luna nu se vede nici puțin,

E după nori pesemne, zic în șoapte

Ca un arhiereu când spune ultimul amin.

……………………………

Sunt eu și tu, durere și soție

Și chiar de ești imaginară

Când muști din mine tu ești vie

Și-apeși, ca cea mai grea povară.

…………………………….

Te știu dar n-o să te mai iert

Și am să dau divorț de tine,

Și-n loc să stau și să te cert

Mai bine să te rup din mine.

………………………

Doar eu senin și-o cucuvea

Am mai rămas acum de pază

Și mi-a plecat inima rea,

Și-s fericit, și e amiază…

………………………

Și-i ziua inimii curate

Hristos mi-e frate și mi-e Tată,

Mi-au fost păcatele iertate

Și viața-ntreagă binecuvântată.

Octombrie 20, 2015 - Posted by | Versuri crestine

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

