tineridelanganoi

tineridelanganoi va deveni in curand nicaionel

Un alt doctor

Cu o anumită ocazie Dr. John Paton, un bun misionar, a luat cina împreună cu un prieten de-al său foarte bogat, din Anglia. El a observat că chelnerul i-a pus gazdei sale puţin whisky. Prietenul s-a scuzat şi i-a zis misionarului: „Eu sunt obişnuit cu puţin whisky, pe care mi l-a recomandat doctorul”. Misionarul I-a întrebat: „De cât timp faci tu asta?”. Gazda i-a răspuns: „De

aproape 8 ani”. „Şi te-a ajutat cu ceva?”, a întrebat misionarul. „Nu”, a răspuns omul. Misionarul i-a spus: „O, dacă eu aş avea un doctor care mi-ar prescrie ceva timp de 8 ani şi asta nu m-ar ajuta cu nimic atunci eu aş renunţa la prescripţiile lui şi mi-aş găsi un alt doctor”.

Septembrie 18, 2015 - Posted by | Ilustratii si plide

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

