tineridelanganoi

tineridelanganoi va deveni in curand nicaionel

Copiii tai cu ce se joaca?

Kelly Gravell, o tânără de 32 de ani, se amuza, ba chiar făcea poze, în timp ce se uita la copiii săi care se jucau cu o mină neexplodată găsită pe plajă.

Motivul: întreaga familie credea că obiectul ciudat, din metal, acoperit de ierburi marine, este de fapt un soi de geamandură.

După cinci zile au aflat că obiectul jocului lor a fost detonat de geniști pe plajă.

„Am glumit la momentul respectiv, spunând că arată ca o bombă, dar nu m-am gândit că asta și e. După aceea am realizat cât de norocoși am fost. Am fost aproape de dezastru – este șocant”, a mărturisit mama copiilor.

http://www.realitatea.net/s-au-jucat-cu-un-obiect-straniu-gasit-pe-plaja-s-au-ingrozit-cand-au-aflat-ce-era-de-fapt_1773771.html

August 20, 2015 - Posted by | Ilustratii si plide

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

