tineridelanganoi

tineridelanganoi va deveni in curand nicaionel

Gradele de pe umeri îţi permit să baţi elevi

How to Vali


   Astăzi parcă am fost pus faţă în faţă cu ştirile de la ora 5. Am simţit că în faţa mea era Esca şi îmi citea de pe prompter. Nu era Esca în faţa mea, ci prietena unuia dintre cei mai buni prieteni ai mei care îmi povestea că prietenul ei e la secţia de poliţie, dând o declaraţie deoarece a fost bătut. Iniţial am crezut că este o glumă, dar l-am sunat şi mi-a confirmat.

   Baiatul tocmai ieşise de la meditaţie şi se ducea spre staţie cu un coleg. La o trecere de pietoni, după ce au aşteptat să treacă cea mai apropiata maşină, au început să traverseze. Pe stradă venea un Audi A6 cu viteză spre ei, iar cum cei doi elevi erau pe trecere, şoferul a fost nevoit să oprească din viteza sa pentru a acorda prioritate pietonilor. În mod normal, aceasta este o scenă care…

Vezi articol original 278 de cuvinte mai mult

Mai 21, 2015 - Posted by | Amestecate

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

