tineridelanganoi

tineridelanganoi va deveni in curand nicaionel

Titel Maghiar a ieşit din comă!

† UPDATE: Titel Maghiar a ieşit din comă!

Medicul român care este împreună cu Titel Maghiar mi-a scris acest update, mulţumind tutoror celor care v-aţi rugat. Continuaţi să vă rugaţi!

„Cristian, am veşti bune. rezultatul a fost contrar gândirii mele. Nu se văd urmări în interior, în partea stângă din spate se vede craniul că e lovit dar slavă Domnului că în rest e bine. Nu am văzut nici un cheag de sânge, de asta m-am temut tare. Lui i-a curs sânge pe urechi şi asta ma şocat să  nu fie ceva în interior plesnit, dar se pare că ce a plesnit a ieşit afară. Restul rănilor ce le are pe corp nu sunt aşa multe. Mă mir că îi rezista inima încă. 

S-a trezit de vreo jumătate de oră, recunoaşte pe toată lumea. I-am făcut câteva teste… i-am zis de tine şi că te rogi, a lăcrimat, dar important este că e conştient şi nu are leziuni interioare la cap. Restul se va vindeca în timp, la el puţin mai lent, pentru că e şi diabetic şi rănile se închid mai greu. 

Într-adevăr Dumnezeu a ascultat şi e în control, recunosc mâna Lui.”

Cristian Barbosu

www.harvestmetanoia.ro

Mai 1, 2015 - Posted by | Anunțuri din slujire

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

