tineridelanganoi

tineridelanganoi va deveni in curand nicaionel

Tactica apostolilor mincinoși

Tactica apostolilor mincinoși

Am scris-o parcă și într-unul din volumele mele de ,,Amintiri cu sfinți“ …

Ne-a vizitat acum câțiva ani un om care a stat în spatele sălii de la Bethel și a bombănit tot timpul slujbei divine. Frații m-au rugat la sfârșit să stau puțin de vorbă cu el. L-am ascultat și mi-a repetat și mie ceea ce le spusese deja celorlalți:

,,Prea multe biserici! Turma Domnului este împărțită în tabere și separată de garduri. Nu mai există unitatea spirituală dăruită de Christos …“

L-am întrebat care crede el că este cauza. Mi-a răspuns fără nici o ezitare: ,,Dumneata șialții ca dumneata. Preoți, popi și păstori care și-au făcut fiecare turma lui ca s-o ducă ei bine.“

L-am întrebat care crede el că ar fi soluția. Mi-a răspuns fără să stea pe gânduri, semn că avusese discuția asta cu foarte mulți înaintea mea și era pregătit: ,,Ce trebuie făcut este ca toți creștini să iasă din biserici și să se întoarcă la apostolii Domnului“.

L-am întrebat dacă aceștia sunt vii și trăiesc printre noi. A dat din cap a confirmare. L-am întrebat: ,,Dumneavoastră cunoașteți vreunul ?“

,,Bineînțeles! mi-a răspuns.
,,Cine este?“ l-am urmat eu curios.
,,Eu însumi! Eu sunt apostol în generația aceasta, iar tu și toți cei de aici ar trebui să-mi dați cinstea și ascultarea cuvenită.“

S-a terminat rău … Cei din jur l-au dat afară. Tinerii i-au spus că dacă mai vine ca lupul după oi o să ia data viitoare și bătaie … Eu am tăcut, neștiind dacă omul este nebun de-a binelea sau un escroc obraznic, asemeni tuturor apostolilor mincinoși despre care ne-a avertizat Domnul Isus și apostolul Pavel …

De-atunci îmi sunt foarte suspecți toți cei care creiază din vorbe o mare criză și apoi se dau pe ei înșiși drept singura rezolvare posibilă pentru ieșirea din impas. Probabil că v-ați întâlnit și voi cu asemenea exemplare …

Pentru toți panicarzii și panicații de ocazie, vreau să fac public unul din versetele mele favorite. El spune că Dumnezeu nu este niciodată în criză, oricare ar fi situația din lume, și nici aceia care se încred cu adevărat în El și-L ascultă:

,,Domnul stătea pe scaunul Lui de domnie când cu potopul, şi Domnul împărăţeşte în veci pe scaunul Lui de domnie“ – Ps. 29:10

Uza a plătit cu viața iluzia că Dumnezeu are nevoie de ajutorul lui ca să nu cadă, atunci cândÎl răsturnau boii … (2 Sam. 6:6)

Martie 22, 2015 - Posted by | Amestecate

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

