tineridelanganoi

tineridelanganoi va deveni in curand nicaionel

Spune-mi ce cărți îți dorești iar eu ți le fac cadou! :)

Oana Toporaș - Blog Personal

Dragilor,

Organizez un concurs nou intitulat „Spune-mi ce cărți îți dorești iar eu ți le fac cadou”.

Cum funcționează:

  1. Lăsați-mi pe Pagina Oficială de Facebook (în secțiunea comentarii a acestei postări- o veți găsi de îndată pe Timeline) numele a două cărți pe care vi le doriți (din categoria beletristică, biografii sau dezvoltare personală).
  2. Dați Like paginii de Facebook;

  3. Dați share acestei postări;

Pentru înscrierea în concurs este necesar să parcurgeți toți pașii menționați mai sus.

PS: Ce părere aveți dacă aș organiza acest concurs lunar? 

Câștigătorul lunii martie îl voi alege prin tragere la sorți.

Succes!

Semnătură

Vezi articol original

Martie 11, 2015 - Posted by | Amestecate

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

