tineridelanganoi

tineridelanganoi va deveni in curand nicaionel

Vladimir Pustan povesteste: Am fost rugat sa particip la o cununie…

agnus dei - english + romanian blog

O cununie facuta in cer

Ii multumesc lui Pytt ca a incarcat predica aceasta pe youtube si ne-a distribuit-o si noua. Domnul sa il binecuvanteze!

VEZI PAGINA Vladimir Pustan PREDICI

via Facebook Photo via http://www.davidsbridal.com si multumesc fratelui meu Ruben pentru ca mi-a trimis aceasta postare!

Vladimir Pustan povesteste:
Screen Shot 2013-06-10 at 9.30.02 AM
„Am fost rugat sa particip la o cununie ca sa tin locul unui coleg pastor plecat in America. M-am dus necunoscand pe nimeni si fara nici o tragere de inima pentru ca nu era sectorul meu si trebuia sa fac ceva ce nu-mi placea. Nu stiam ca Dumnezeu voia sa imi dea o lectie deosebita in seara aceea.

Eram in biserica, la amvon, cand au venit mirele si mireasa. Nu ii cunosteam, localitatea aceea fiind departe de casa mea. A intrat ea prima, la brat cu tatal ei, care a dus-o pana in fata altarului. Nu mi-am putut desprinde ochii de…

Vezi articol original 902 cuvinte mai mult

Februarie 13, 2015 - Posted by | Amestecate

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

