tineridelanganoi

tineridelanganoi va deveni in curand nicaionel

O întâmplare adevărată

ARMONIA MAGAZINE - USA

TrenulVeneam dintr-o calatorie si am aterizat noaptea pe la orele 10.00. De la Aeoport si până la Gară, de unde am luat trenul spre casă, a mai durt o oră. M-am suit în tren undeva după ora 11.00 din noapte. Mi se părea că trenul era gol! După ce mi-am ales un loc în vagonul gol, obosit după o zi de călătorie și stres, ochii mi se închideau.

Dar după puțin timp, în vagon, urcă un individ dubios și se așează exact pe banca din fața mea. Omul era foarte brunet, avea părul negru dar mustața albă. Era îmbrăcat într-un costum alb, fără pardesiu, deși afară era foarte frig, iar în mână ținea o geantă diplomat.

Vezi articol original 384 de cuvinte mai mult

Februarie 6, 2015 - Posted by | Amestecate

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

