tineridelanganoi

tineridelanganoi va deveni in curand nicaionel

Familia și înmulțirea cu minus unu

B a r z i l a i - e n - D a n (Un Barzilai izvorât din Dan)

,,Chiar și în paradis, nu este bine să fii singur“.

***

,,Soțul lui Sadie, Jake, timp de câteva luni, intra și ieșea temporar din starea de comă. În tot acest timp, devotata lui soție l-a vegheat zi și noapte. Într-una din aceste nopți, Jake s-a trezit și i-a făcut semn să se apropie ca să-i spună ceva.

,,Draga mea Sadie, tu ai fost alături de mine prin toate nenorocirile mele … Ai fost lângă mine să mă încurajezi când am fost concediat … Ai fost cu mine când am dat faliment … Ai fost lângă mine când am fost împușcat … Mi-ai fost alături când am pierdut casa, iar acum, când mă lasă sănătatea, tu ești tot lângă mine … Știi ceva, draga mea?“

,,Spune, dragul meu, spune.“

,,Am început să cred … că … îmi porți ghinion“.

***

Vezi articol original 84 de cuvinte mai mult

Februarie 1, 2015 - Posted by | Amestecate

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

