tineridelanganoi

tineridelanganoi va deveni in curand nicaionel

Chris Oyakhilome (Pastorul Chris) – proclamatie de credinta

carismatici

Proclamatii de credinta
Pe baza parteneriatului meu, sunt zilnic transportat de la un nivel glorie la altul. Cresc zilnic in putere si in vitalitate; boala si infirmitatea nu au loc in trupul meu.
……………………………………………………………………………………………………..
Nici o arma faurita impotriva mea nu va avea succes. Eu am viata lui Dumnezeu in mine.Sanatatea si infirmitatea nu au loc in mine Nici o boala nu ma va insoti vreodata, nici o neputinta nu se va lipi de trupul meu.
……………………………………………………………………………………………………….
Cristos locuieste in mine;trupul meu este templu Duhului Sfant;de aceea refuz sa ma obisnuiesc cu orice fel de infirmitate. Cuvantul lui Dumnezeu in mine biruieste orice stare de boala. Trupul meu radiaza de sanatate si vitalitate. Eu sunt binecuvantat din orice directie.
………………………………………………………………………………………………………
Asteptarile diavolului cu privire la mine au fost rasturnate sunt indestructibil si inepuizabil. In calea mea nu exista moarte si nici esec. Eu umblu pe carari binecuvantate, de prosperitate si…

Vezi articol original 234 de cuvinte mai mult

Ianuarie 24, 2015 - Posted by | Amestecate

1 comentariu »

  1. Deci asta a murit si e in cer? Ce tampenii debiteaza!

    Comentariu de savedbygrace07 | Ianuarie 24, 2015 | Răspunde


Lasă un răspuns

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

