tineridelanganoi

tineridelanganoi va deveni in curand nicaionel

URARE PENTRU 2015!

PSALMUL 23. O cântare a lui David.

  • 1 Domnul este păstorul meu: nu voi duce lipsă de nimic.
  • 2 El mă paşte în păşuni verzi şi mă duce la ape de odihnă;
  • 3 îmi înviorează sufletul şi mă povăţuieşte pe cărări drepte, din pricina Numelui Său.
  • 4 Chiar dacă ar fi să umblu prin valea umbrei morţii, nu mă tem de niciun rău, căci Tu eşti cu mine. Toiagul şi nuiaua Ta mă mângâie.
  • 5 Tu îmi întinzi masa în faţa potrivnicilor mei; îmi ungi capul cu untdelemn, şi paharul meu este plin de dă peste el.
  • 6 Da, fericirea şi îndurarea mă vor însoţi în toate zilele vieţii mele, şi voi locui în Casa Domnului până la sfârşitul zilelor mele.

Vă urez un an:

  • conduși de Domnul vs.1
  • cu resurse de la Domnul vs.2
  • cu înviorare a sufletului vs.3
  • călăuziți în mod minunat pe cărările dreptății vs.3
  • mângîierea și asigurarea Domnului în necazuri vs.4
  • biruință asupra vrășmașilor vs.5 a)
  • binecuvântări spirituale și pământești vs.5 (ungere spirituală și un pahar plin)
  • fericirea și îndurarea Domnului vs.6 a)
  • puterea de a veni la Casa lui Dumnezeu, vs.6.

LA MULȚI ANI CU DOMNUL ISUS, TUTUROR CITITORILOR MEI!!!

Decembrie 31, 2014 - Posted by | Anunțuri din slujire

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

