tineridelanganoi

tineridelanganoi va deveni in curand nicaionel

Cătălin Ciuculescu: 4 zile şi 4 nopţi pe stradă

CrestinTotal.ro

catalin-ciuculescu-site-700x4574 zile şi 4 nopţi printre oamenii străzii. Fără mâncare. Fără schimburi. Fără căldură. Fără un loc unde să-ţi aşezi capul. O experienţă pe care mulţi dintre noi nu am trăit-o! Un articol impresionant al cântăreţului Cătălin Ciuculescu. Merită meditat adânc: cum acţionăm faţă de oamenii străzii?
***

„Stau pe niste scari reci… Mi-am scos o geaca din plasa de rafie si m-am asezat pe ea… Am trecut acum cateva minute printr-o piata… Ma plimbam printre “bunatatile” expuse… Am iesit din piata si-am dat de unul “ca mine”… Am trecut de el, apoi m-am intors… L-am intrebat ce face… “Ce sa fac? Pe-aici.”… M-a-ntrebat si el ce fac… “Ce sa fac? Ma plimb.”… M-a-ntrebat pe unde stau… I-am zis ca pe afara… “Nu ti-e frig?”, mi-a zis… “Inca nu e asa frig tare“, i-am raspuns…  L-am intrebat daca are izmene… Avea… O pereche… M-a intrebat de unde sunt… Daca mai…

Vezi articol original 250 de cuvinte mai mult

Decembrie 11, 2014 - Posted by | Anunțuri din slujire

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

