tineridelanganoi

tineridelanganoi va deveni in curand nicaionel

Discutie pe blogosfera.

  1. Iata dragi cititori care a fost raspunsul pe care l-am primit dupa ce am cerut socoteala celor de la londra evanghelica in mod insistent cu privire la motivul pentru care a fost invitat si fratele Iosif Ton la deschiderea unei Biserici din Londra. Va postez discutia mai jos cu mentiunea ca imi iubesc fratii inclusiv cei in cauza mai jos amintita si le doresc sfinte binecuvantari. Totusi nu pot intelege fuga acestora de a da un raspuns dincolo de care nu intentionez nici un moment sa il folosesc ca parghie sa atac sau sa condamn pe cineva pe blogosfera crestina.

    haide domnule claudiu astept un raspuns. Dati dovada macar de omenie daca nu de atitudine crestina.

    • Domnule Ionel, cum sa stiu eu ca asteptati de la mine un raspuns? M-as fi oprit din treburile mele si v-as fi oferit raspunsul asteptat. Dar ma supra apreciati cum as putea eu sa cunosc motivatiile oamenilor? Intrebatii pe cei in cauza.

      • Din moment ce formati o echipa de coeziune a acestui blog se intelege acordul si sustinerea dvs deci se presupune ca intelegeti fenomenul cu cel putin o parte din motivatia care a stat in spatele acelei invitatii… De altfel de ce sa postati si dvs o astfel de stire daca nu ati fi incuviintat-o?

      • Prietene, Anunturile despre orice biserica din Londra se posteaza neconditionat. Chiar daca noua ne plac sau nu. Este decizia unei biserici si noi o anuntam. Nu inseamna ca suntem deacord sau impotriva ei. Probabil ca este o chestiune jurnalistica de echidistanta. Bisericile mici sunt la fel de promovate ca bisericile mari si viceversa.
        Daca tu intelegi “motivatia care a stat in spatele acelei invitatii…”, asa cum lasi sa se inteleaga, de ce ne ispitesti pe noi?
        Vezi? singur alegi sa faci parte din echipa ispititorilor.

      • Comentariul tău e în așteptare.

        In primul rand eu nu sunt prieten cu tine. Si asta sa fie clar. Eu ma adresez cu respect de fiecare data nu ca altii… Apoi daca vreti jurnalistica cred ca ati gresit locul. Biserica lui Hristos nu e chemata sa fie `corporatie omeneasca si cu atat mai putin sa fie asociata cu astfel de elemente noroiase din pct de vedere social. Deci nu mai faceti pe jurnalistii ci fiti crestini. Si inca ceva daca imi anunt vreodata prietenii de un program la discoteca si pretul scazut al acesteia toti vor intelege ca sunt de acord cu acel lucru. Deci probabil ca asta e gandirea dvs jurnalistica care nu se poate conditiona: anuntam lucrurile pe care le aprobam si cu care suntem de acord.

  2. Astept totusi un raspuns deloc greu de oferit din partea celor responsabili de venirea fratelui Iosif Ton la acea deschidere. E un interes pur personal si colegial si de altfel consider ca se cuvine sa veniti cu o reactie care sa faca lumina cu atat mai mult cu cat – asa cum aminteam si cum de altfel mi-ati restrictionat postarea – sunt si alte bloguri care iau in discutie pe o nota cu totul negativa aceasta vizita a fratelui Iosif Ton. Deci se impune sa spuneti ceva referitor la aceasta. Poate ar fi indicat ca si fostul meu coleg, fratele Marius Zarnescu (fata de care am aprecieri si amintiri frumoase) sa clarifice putin acel articol. Retineti ca nu intentionez sa acuz pe nimeni. Va multumesc!!

    • Devi penibil. Sa o luam punctual.
      1. Daca “e un interes pur personal” de ce il faci public si nu il intrebi personal?
      2. Ne ceri sa facem lumina dar eu te intreb de ce ai mers in intuneric?
      3. Nu nu ti-am restrictionat nici o postare. De altfel tu nu poti posta, nu esti din echipa noastra; poti (inca) doar comenta. Nu ti-am aprobat 2 comentarii care erau de fapt copy-paste a unor postari ce nu isi au locul aici si am moderat o adresa a unui astfel de blog.
      4. “sunt si alte bloguri care iau in discutie”… le-am scris deja vezi postarea Bloguri Varuite
      5. “se impune” zici? cine impune? dar uite zic eu “ceva referitor la aceasta”: cainii latra, caravana trece!
      6. Zici ca il apreciezi pe Marius. Se poate. Numai ca eu am vazut nu numai ca ai tacut cand amicul tau (care a impuscat mesagerul impreuna cu measjul) l-a numit eretic dar ai vrut ca eu sa aprob acea mizerie pe blogul asta.
      7 “Retineti ca nu intentionez sa acuz pe nimeni” serios? faptele tale vorbesc mai mult decat intentiile tale. Din curiozitate am dat un click pe blogul tau si … am iesit repede.

      • Comentariul tău e în așteptare.

        Tot punctual:
        1. Odata ce faci un lucru public tr clarificat public.
        2. Intuneric ins pacat si lipsa de adevar. Tot asa a fost acuzat si Mantuitorul ca lucreaza cu Beelzebul. Priviti mai oameni la adevarurile de care se asociaza fratele IosiF Ton si veti intelege care din noi se trage spre intuneric. De ce va umpleti pumnii imediat cu noroi ca sa aruncati in altii ca sunt in intuneric din moment ce nu veniti cu nici un argument biblic? Sau se intampla asa cum zicea filosoful roman ca: intotdeauna injosim maretia care ne insulta? Sau poate nu mai stim ce inseamna intuneric?
        3.Sa inteleg ca atunci cand oferi un citat la comentariu ala nu e comentariu ci e ozn? Da e clar…
        4. Blog varuit e atunci cand e pe langa Scriptura si trairea cu Dumnezeu, si nu cand descopera un adevar Biblic si mai ales o neconcordanta cu invatatura curata. Sau poate l-ati varuit dvs insusi… Ma intreb de unde ati avut culoare…
        5 De impus ar trebui sa impuna simtul constiintei si al adevarului daca sustineti ca il aveti… Si referitor la cainii de care vorbiti, cand Ioan Botezatorul a predicat pocainta si altii doar au auzit si au zadarnicit planul lui Dumnezeu pt ei mergand mai departe, probabil Ioan Botezatorul, in gandirea dvs facea parte din tagma cainilor. Atentie in ce caravana v-ati urcat.
        6. Iarasi notiuni aruncate gratuit. Intai de toate nu mi-e amic si nu am zis niciodata ca si eu numesc eretic pe oricine il nmeste acesta. V-am inaintat o realitate exprimata scris ca sa rationati obiectiv, adica in cunostinta de cauza si sa nu lasati un mesager acuzat fara dreptul dar si obligatia de aparare. Deci voi ati tacut primii si l-ati lasat pe marius descoperit. Cat tupeu.
        7. Daca sunteti atat de punctual aratati unde am acuzat pe cineva in ceea ce am scris? Recititi deci ce am scris ca vad ca sunteti superficial si putin obraznic. Pe cine am acuzat mai exact? V-am adresat o intrebare elementara: DE CE? Daca nu puteti raspunde la aceasta nu ins ca va acuz de ceva? Care fapte dovedesc ca va acuz? Hai serios…
        Si inca ceva: spre deosebire de ce postati dvs, pe blogul meu eu nu postez muzica ne-crestina cu trupa supermarket si nici nu las reclame la filme necrestine. Asa ca si eu am dat in trecut un clic pe blogul dvs si am iesit la fel de repede. Si tot astfel inainte de a va uita pe fereastra mai priviti si in oglinda si stiti si invatatura Scripturii cu paiul si barna, deci ferice de dvs daca o faceti.
        CU SINCERITATE, BINECUVANTARI IN HRISTOS!!

Noiembrie 6, 2014 - Posted by | Anunțuri din slujire

3 comentarii »

  1. Nu le place confruntarea cu adevarul. Am experimentat si eu personal.
    Asta este…vor invataturi care sa le gadile urechile…si le primesc….
    Noi ne facem treaba si ii avertizam.
    A mai fost Ton la o biserica aici in Londra si le-am scris ca sa-i avertizez. Nu vor sa asculte si pace!

    Comentariu de savedbygrace07 | Noiembrie 6, 2014 | Răspunde

    • Intr-adevar, fie ca Domnul sa lucreze… si noi de asemenea…

      Comentariu de Nica Ionel | Noiembrie 6, 2014 | Răspunde

  2. Apropos de Ton si cartea lui ‘Puncte de cotitura’, carte prin care introduce aceasta miscare eretica, draceasca.
    El, ca de altfel toti din miscarea asta, vorbeste in cartea lui despre o ‘trezire spirituala’. Biblia insa ne spune ca, in vremurile din urma va fi o cadere de la credinta (apostazie).
    Nu pot sa-l numesc ‘frate’ pe Ton. E frate cu Satana si cei ce-l invita, avertizati fiind de invataturile pe care le promoveaza, deschid usa dracilor.

    Comentariu de savedbygrace07 | Noiembrie 6, 2014 | Răspunde


Lasă un răspuns

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

