tineridelanganoi

tineridelanganoi va deveni in curand nicaionel

Nu lăsa să se termine așa…

Tu poţi schimba lumea


Mai jos vă propun o istorioară care ma impresionat foarte, este o istorie reală care ne mai demonstrează încă o dată cît de mare este puterea lui Dumnezeu, pe mine ma impresionat foarte mult.

Spitalul era neobisnuit de tacut in acea seara mohorata de ianuarie. Parca era calmul ce precede o furtuna. Eu ma aflam in cabinetul asistentelor de la etajul sapte si ma uitam la ceas. Era ora 21:00.

Mi-am pus stetoscopul si m-am indreptat spre salonul 721, ultimul de pe palier. In salonul acela se afla un pacient nou, dl. Williams. Era un barbat singur si care nu vorbea despre familia lui.
Cand am intrat in salon, dl. Williams a privit spre usa plin de speranta, dar a lasat privirea in jos, vazand ca era doar asistenta. I-am pus stetoscopul pe piept si am ascultat. Puternic,lent,ritmat…Exact ce vroiam sa aud. Aproape ca nici nu se vedea ca pacientul…

Vezi articol original 1.196 de cuvinte mai mult

Octombrie 23, 2014 - Posted by | Devotionale si meditatii

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

Privesc sus

Privitul nu costă!

Semnele vremurilor

Lumea contemporana in lumina profetiilor

